Ole ole i ole,si senyor,sou uns cracs,no ting paraules per dir-vos lo be que us ha quedat,sabem que ha sigut una feinada,com sempre diria la Margarida Tristan,tutora dels nens EXPECTACULAR😘😘😘😘
Ole ole i ole,si senyor,sou uns cracs,no ting paraules per dir-vos lo be que us ha quedat,sabem que ha sigut una feinada,com sempre diria la Margarida Tristan,tutora dels nens EXPECTACULAR😘😘😘😘
ResponderEliminar