M'ha agradat molt la guineu d'en Jan i els crosans estaben super bons !!!
Viag portar la meva guineu per que m'ho van demanar i també viag portar la claro, una cabreta.
M'ha agradat molt la guineu d'en Jan i els crosans estaben super bons !!!
ResponderEliminarViag portar la meva guineu per que m'ho van demanar i també viag portar la claro, una cabreta.
ResponderEliminar