viernes, 20 de mayo de 2016

ANIVERSARI JAN I GENÍS


2 comentarios:

  1. M'ha agradat molt la guineu d'en Jan i els crosans estaben super bons !!!

    ResponderEliminar
  2. Viag portar la meva guineu per que m'ho van demanar i també viag portar la claro, una cabreta.

    ResponderEliminar