M´ha agradat molt fer mi historia i ha quedat molt be i molt xula m'ha encantat ha sigut molt divertit. Ariadna 2n.
M´ha agradat molt fer mi historia i ha quedat molt be i molt xula m'ha encantat ha sigut molt divertit. Ariadna 2n.
ResponderEliminar