Avui alguns alumnes de Cicle Inicial han estat al Tastacontes de
Vilafranca, i ens han ajudat a triar il.lustradors per tal que ens
il.lustres el conte "D'una Vida entre Siria i Catalunya" que vàren fer
l'alumnat de 5è i el conte "El tresor" que es va
realiltzar per la Setmana Cultural entre tots els alumnes del centre.
Ens ha quedat super xuli!! Gràcies!



No hay comentarios:
Publicar un comentario