Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Ooooooh qbieeen lo pasaron. Bonitaaaaa excursion!!!
Que xulo!I que ben cuidats! Gràcies als alumnes de 6è!
M'ha agradat molt el sostre de liceu era preciós!!!
M´ha agradat moltissim anar al liseu ha sigut molt divertit. Ariadna 2n .
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
ResponderEliminarOoooooh qbieeen lo pasaron. Bonitaaaaa excursion!!!
ResponderEliminarQue xulo!
ResponderEliminarI que ben cuidats! Gràcies als alumnes de 6è!
M'ha agradat molt el sostre de liceu era preciós!!!
ResponderEliminarM´ha agradat moltissim anar al liseu ha sigut molt divertit. Ariadna 2n .
ResponderEliminar