lunes, 31 de octubre de 2016

Els cuiners i cuineres a l'espectacle del Bibliobús.

5 comentarios:

  1. Que xulo ha estat m'ha ajudat a traquilitzar-me. mireia 2n

    ResponderEliminar
  2. M'han agradat molt els poemes us els sabiau tots ha estat molt xulo Mireia 2n

    ResponderEliminar
  3. M´ ha agradat molt el espectacle del bibliobus i tambe m´han agradat molt els poemes que han fet ha sigut molt divertit anar al teatre . Ariadna 2n

    ResponderEliminar