Muuyyy bien... Q atentos.todos!!!
M'ho vaig pasar molt be. IRIS
Que xulo ha estat m'ha ajudat a traquilitzar-me. mireia 2n
M'han agradat molt els poemes us els sabiau tots ha estat molt xulo Mireia 2n
M´ ha agradat molt el espectacle del bibliobus i tambe m´han agradat molt els poemes que han fet ha sigut molt divertit anar al teatre . Ariadna 2n
Muuyyy bien... Q atentos.todos!!!
ResponderEliminarM'ho vaig pasar molt be. IRIS
ResponderEliminarQue xulo ha estat m'ha ajudat a traquilitzar-me. mireia 2n
ResponderEliminarM'han agradat molt els poemes us els sabiau tots ha estat molt xulo Mireia 2n
ResponderEliminarM´ ha agradat molt el espectacle del bibliobus i tambe m´han agradat molt els poemes que han fet ha sigut molt divertit anar al teatre . Ariadna 2n
ResponderEliminar