sábado, 12 de noviembre de 2016

Les nenes i nens de 1r visitem el Museu de les Matemàtiques

6 comentarios:

  1. Que bien os lo pasasteis en el museo y en el parque.
    Me ha gustado mucho.
    Besados cuiners i cuineres

    ResponderEliminar
  2. Cada salida, un mundo y una ilusion... Q bien lo pasais aprendiendo!!!

    ResponderEliminar
  3. Cada salida, un mundo y una ilusion... Q bien lo pasais aprendiendo!!!

    ResponderEliminar
  4. M' ha agradat moltissim anar al museu ha sigut molt divertit fer la cupula i ficarse dintre de la cupula encara mes divertit m ha agradat molt anar al museu de les matematiques ha sigut tot molt divertit. Escrit per Ariadna 2n.

    ResponderEliminar
  5. m'han agradat molt vindre al museu deles matematiques tenia moltisimes ganes no m'ho esperava tan xulo m'ha il-usionat molt .pero el cub era molt dificil fet per Mireia 2n

    ResponderEliminar
  6. M'ha agradat molt perque podiem entrar dins la cupula. Núria

    ResponderEliminar