M'ha agradat molt veure com jugaven ala bomba,al mocador... Núria
M'ha agradat l'aniversari de la Rocio, del Jan, de la Cèlia i del Pep. Iris
m'ha agradat el aniverçari de la Vinyet i el Pep
M'ha agradat molt veure com jugaven ala bomba,al mocador... Núria
ResponderEliminarM'ha agradat l'aniversari de la Rocio, del Jan, de la Cèlia i del Pep. Iris
ResponderEliminarm'ha agradat el aniverçari de la Vinyet i el Pep
ResponderEliminar