miércoles, 15 de noviembre de 2017

ANIVERSARI DÍDAC I VINYET


3 comentarios:

  1. M'ha agradat molt veure com jugaven ala bomba,al mocador... Núria

    ResponderEliminar
  2. M'ha agradat l'aniversari de la Rocio, del Jan, de la Cèlia i del Pep. Iris

    ResponderEliminar
  3. m'ha agradat el aniverçari de la Vinyet i el Pep

    ResponderEliminar