M'ha agradat quan jugavem al joc de les cadires, molt xulo. Aina 1r
M'ha agradat molt perque al Guillem ha rigut molt. Mateo
M'ha agradat el joc de les cadires.LUCIA
M'ha agradat quan jugavem al joc de les cadires, molt xulo. Aina 1r
ResponderEliminarM'ha agradat molt perque al Guillem ha rigut molt. Mateo
ResponderEliminarM'ha agradat el joc de les cadires.LUCIA
ResponderEliminar