lunes, 26 de noviembre de 2018

Excursió suspesa

Avui no hem pogut anar d'excursió al Parc del Foix per segona vegada a causa de la pluja.

Els de 2n i 3r hem tingut la sort de rebre la visita de la Sònia Brull, mare de la Martina i experta excursionista, que ens ha fet una xerrada molt interessant sobre el parc. Ara ja en sabem una mica més!


No hay comentarios:

Publicar un comentario