viernes, 30 de noviembre de 2018

Presentació de la Martina

Avui la Martina de 3r i la seva mare Pepa han fet la presentació d'un projecte que han preparat a casa sobre els seus gats.


Ens han parlat sobre les diferents races i el nom científic que tenen, les seves parts del cos,  tant internes com externes,  i el llenguatge de la cua. Ha estat molt interessant!





No hay comentarios:

Publicar un comentario