lunes, 3 de diciembre de 2018

Anem d'excursió!

Finalment avui hem anat d'excursió!

Ha estat el tercer intent i ens ha fet un dia esplèndid!


Hem anat al Parc del Foix i hem après moltes coses! 


Hem seguit la ruta des de Torrelletes fins a Castellet, fixant-nos en com tenir cura de l'entorn. 


Ens han ensenyat com és de gran l'Àliga de Cua Barrada. En aquest parc hi viu una parella. 

També hem pogut fer-li preguntes a un guarda forestal. 


Hem conegut com són les plantes que podem trobar al parc. 



També hem buscat rastres d'animals. 





I hem après a fer servir un reclam. 

 

Quan hem arribat a Castellet hem pogut veure aus amb els prismàtics. 


I per acabar el dia, hem fet una bossa d'olor amb espígol i romaní. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario