Hello everyone!
We are the 3rd grade class! 😀
This is our first video! We are very nervous! 👀
We are performing an interview that we invented in pairs with what we learned in the first unit. 💬
We hope you enjoy the video! 💋
TRANSLATION:
Hola a tots/es!
Som la classe de 3r!
Aquest és el nostre primer vÃdeo! Estem molt nerviosos!
Estem mostrant una entrevista que vam inventar en parelles amb el que hem après a la primera unitat.
Esperem que us agradi el vÃdeo!
No hay comentarios:
Publicar un comentario