domingo, 20 de enero de 2019

Espai d'experimentació

Aquesta setmana a l'espai d'experimentació en Yeray, l'Oliver i el Lluc de la classe de 3r han fet aquesta torre amb les peces del Kapla. Estaven tan contents que han volgut compartir-la amb tots vosaltres. 



No hay comentarios:

Publicar un comentario