Colla de Mitjans de Montanyans
martes, 5 de febrero de 2019
3r al pati
Avui al pati no teniem ganes de jugar. Ens sentíem creatius i ens hem posat a pintar mandales. Qué bé estàvem al solet!
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario