miércoles, 20 de febrero de 2019

Teatre a 3r

A la classe dels llops estem escrivint la nostra obra de teatre. Està basada en un llibre que ens hem llegit. Ben aviat repartirem els personatges i començarem a practicar!





No hay comentarios:

Publicar un comentario