viernes, 17 de mayo de 2019

Colònies a Marcel Maillot

Dilluns vam marxar amb bus cap a la casa de colònies Marcel Maillot i vam parar a esmorzar a l'area de servei del Montseny. De camí vam veure una pel·lícula: Ice age. De tornada vam veure les pel·lícules Aviones 2 i Turbo.

Quan vam arribar vam col·locar tot el seu lloc i després vam anar a dinar. Ens vam dividir en una habitació les nenes i en una altra els nens.Vam estar amb 7 monitor/es que es deien Sempi, Banana, Poma, Garota, Alex, Congre i Kiwi. La Garota era la nostra monitora preferida.


El primer dia vam anar a la platja i vam jugar al mata-conills. A la nit vam fer el joc de nit que anava de pirates que estiraven la cua. El segon dia, despres d'esmorzar, vam anar al litoral rocós a agafar animals. Després de dinar vam anar a l'Estartit a veure les Illes Medes amb un vaixell anomenat Nautilus i vam veure els peixos que hi habiten. A la nit, vam fer discoteca i estavem molt cansats. L'últim dia vam tirar-nos en tirolina i vam fer tir amb arc.


 Les activitats que més ens van agradar van ser tir amb arc, tirolina, litoral rocós i el Nautilus. També ens va agradar molt tenir temps lliure i estar tots junts a les nostres habitacions. La discoteca no ens va agradar gaire perquè la música estava molt forta i no podiem sortir a fora.


Recomanariem aquesta casa de colònies a la gent que li agradin les activitats de platja i aventura. Nosaltres ens ho vam passar molt bé!


La classe de 3r

No hay comentarios:

Publicar un comentario