viernes, 10 de mayo de 2019

Ens acomiadem del Saku i la Deena



Fa uns mesos vam rebre una carta del Saku i la Deena, dos micos que ens demanaven ajuda.
Hem estat investigant sobre el Parc del Foix i també sobre els micos, i hem descobert que aquest no és un hàbitat apropiat per ells. Avui hem tancat aquest projecte entregant-los una carta sobre les espècies invasores i acomiadant-nos d'ells.
Els desitgem molta sort per trobar el seu hàbitat. Adéu Saku i Deena!

No hay comentarios:

Publicar un comentario