Ens ho vam pasar molt be AINARA 2N
DiMoNiS a L' aTaC aInara
tonto aiba
Que xuli !!!!!!!! l´espectacle Oscar 2n
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
l'espectacle de diables va ser molt divertit.i tambe van tira foc i per ultim van tira una tracamarc
Ens ho vam pasar molt be AINARA 2N
ResponderEliminarDiMoNiS a L' aTaC aInara
ResponderEliminartonto aiba
ResponderEliminarQue xuli !!!!!!!! l´espectacle Oscar 2n
ResponderEliminarEste comentario ha sido eliminado por el autor.
ResponderEliminarl'espectacle de diables va ser molt divertit.
ResponderEliminari tambe van tira foc i per ultim van tira una traca
marc