Encara que no hi estem alla us seguim....que xulada!!!!
Sempre atenta i donat ànims. Moltes gràcies. Margarida T.
M'ha agradat molt Miquel
hola soc el Sergi i em va agradar molt per que vam fer moltes coses: Robots i marietes i flors.
Encara que no hi estem alla us seguim....que xulada!!!!
ResponderEliminarSempre atenta i donat ànims. Moltes gràcies. Margarida T.
EliminarM'ha agradat molt Miquel
ResponderEliminarhola soc el Sergi i em va agradar molt per que vam fer moltes coses: Robots i marietes i flors.
ResponderEliminar