domingo, 2 de noviembre de 2014

FEM LA REVISTA DE MONTANYANS

4 comentarios:

  1. Encara que no hi estem alla us seguim....que xulada!!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Sempre atenta i donat ànims. Moltes gràcies. Margarida T.

      Eliminar
  2. hola soc el Sergi i em va agradar molt per que vam fer moltes coses: Robots i marietes i flors.

    ResponderEliminar