sábado, 17 de enero de 2015

Comencen les classes de natació

6 comentarios:

  1. Quines ganes en tenien de començar la piscina!!!s' ho van pasar super be!!!
    Gracies!!!!

    ResponderEliminar
  2. No sabia que era tan divertit la piscina del Arboç m'ha agradat molt!!! Ainara

    ResponderEliminar
  3. Va ser molt divertit i també ens van deixar saltar pel trampolí. Sergi

    ResponderEliminar
  4. La piscina de l'Arbos va ser molt divertida vam fer moltes coses vam saltar pel trampolí i vam acabar xops. Albert v

    ResponderEliminar
  5. primer estava molt

    Primer estava molt nerviós però després ja no tant
    i també estic impacient per anar al llacusi. Marc

    ResponderEliminar
  6. Que xulos a la piscina de l'arboç. El primer dia estava molt nerviosa. Hel·lena.

    ResponderEliminar