Estava bonisim l' entrepa vegetal....
Ens ho vam passar molt be fent l'entrepà vegetal!!!
Ens van quedar molt bons els entrepans!!!Ainara
Estava bonisim l' entrepa vegetal....
ResponderEliminarEns ho vam passar molt be fent l'entrepà vegetal!!!
ResponderEliminarEns van quedar molt bons els entrepans!!!
ResponderEliminarAinara