lunes, 2 de marzo de 2015

Tallers de plàstica de 1r, 2n i 3r

1 comentario:

  1. Molt bé aquestes creacions. Molt bé aquests estels. Molt bé aquest sols. Hel·lena.

    ResponderEliminar