jueves, 19 de noviembre de 2015

El capellà i la gallina

Els nens i les nenes de quart hem cantat una cançó que parla d'un capellà de Sant Marçal, però no del nostre poble sinó de Sant Marçal de Rosselló, a la Catalunya Nord.




2 comentarios: