jueves, 12 de noviembre de 2015

Entredos (Capicua)

Avuí els alumnes de 4t, 5è i 6è hem pogut disfrutar d'un teatre de gran bellesa visual a "Cal Bolet", el qual ha estat format per moments d'humor, moments poètics i tendres i sobretot acrobàcies aèries molt arriscades.

Alumnes! Us convido a escriure la vostra opinió sobre l'espectacle per a que a casa es puguin fer una idea del que heu vist.


5 comentarios:

  1. Erin 4t:La part que em va agradar més de la obra Entredos va ser quan el noi agafa el mobil i fiquen musica i comença a ballar i llavors se li veuen tots els calçotets i fa molt de riure.

    ResponderEliminar
  2. Pau,4t: El que més em va agradar va ser quan una noia amb un aro penjat al sostre feia volteretes ,s'assentava a l'aro, etc.
    L'obra de teare "ENTREDOS" en general em va agradar moltissim.

    ResponderEliminar
  3. Lucia y Ana : nos ha gustado mucho la actuación de Entredos. Ha sido muy divertida y entretenida porque hacían volteretas,
    escalaban por las cuerdas y hacían cosas muy chulas .

    ResponderEliminar
  4. Ivan 4t: ha estat molt xula l'obra de teatre "ENTREDOS"de un grup de quatre persones profesionals . Han fet acrobàcies aeries i un conte a la vegada.

    ResponderEliminar
  5. Izan 4t: L'espectacle ha estat molt xulo. Han fet acrobàcies molt maques i han utilitzat cordes i cercles.

    ResponderEliminar