Els alumnes de 3r hem estat cantant una cançó maorí que es diu Tutira mai. La tribu maorí es originària de Nova Zelanda, a l'altra punta del món!
Diu...
Estem junts en files tots nosaltres,
per cercar el coneixement i la fraternitat entre totes les persones.
Pensem com un de sol, actuem com un de sol,
tots nosaltres, tots nosaltres.
Aixó ès treballar en grup...MOLT BÈ....
ResponderEliminar