viernes, 11 de diciembre de 2015

Aquesta setmana els alumnes de 4t hem treballat en grups per fer diferents descripcions que posteriorment hem gravat.

-En primer lloc tenim la descripció d'un paisatge realitzada per la Diana, el Biel i la Lucia.

-En segon lloc hi trobem la descripció d'un objecte, en concret un cotxe, i està feta pel Pau, l'Ivan i el Pol.

-Seguidament podrem escoltar la descripció d'un personatge elaborada per l'Erin, la Natalia i la Paula.

-I finalment tenim la descripció d'un animal realitzada per l'Ana, l'Iker i l'Izan.


1 comentario: