martes, 19 de marzo de 2019

Carnestoltes

El passat divendres 1 de març vam celebrar el carnestoltes a l'escola i va ser una gran festa.

 Les tutores de 3r, 2n i 1r respectivament.


La classe dels llops (3r)





 

La classe dels ratolins (2n)







No hay comentarios:

Publicar un comentario