martes, 19 de marzo de 2019

Excursió a Vilafranca

Aquest passat dijous vam anar d'excursió a Vilafranca.

Al Vinseum, vam visitar l'exposició del Sireni, un mamífer marí que s'ha descobert a partir d'uns fòssils que s'han trobat. Hi vivia fa 16 milions d'anys. 
A la imatge podeu veure els fòssils i una reproducció de com és aquest animal.
També vam fer el taller anomenat Cap de pardals per aprendre una mica més sobre els ocells de bosc,de ribera i de conreu. Vam fer unes proves per saber com són les seves potes i els seus becs.

 
 

A la imatge podeu veure les claus dicotòmiques que vam fer servir per conèixer el nom de cada espècie. 

També vam fer una ruta modernista amb una guia excepcional: la Margarita, la mestra de primer. Amb ella vam descobrir balcons i vitralls impressionants.





No hay comentarios:

Publicar un comentario