martes, 19 de marzo de 2019

CRAM

El 14 de març vam anar tota la primària a visitar el CRAM, la Fundació per a la Conservació i la Recuperació d'Animals Marins.






 Allà ens van explicar la seva tasca i vam fer un taller per aprendre com es fan els rescats dels dofins que queden varats a la platja. 

 












També vam veure les tortugues que tenen residents i ens van explicar les seves històries. 


Per acabar el dia vam anar al mirador d'avions. Va ser impressionant!



  



No hay comentarios:

Publicar un comentario