Vam veure àguiles , falcó pelegrí i un africà. També vam veure les urpes d'a-prop. M'ho vaig passar molt bé.Marc Carbó. Primer
M'ho he passat molt bé he vist àguiles i falcons i m' agradat molt!!!!!!.Ainara primer
Vam veure àguiles , falcó pelegrí i un africà. També vam veure les urpes d'a-prop. M'ho vaig passar molt bé.
ResponderEliminarMarc Carbó. Primer
M'ho he passat molt bé he vist àguiles i falcons i m' agradat molt!!!!!!
ResponderEliminar.Ainara primer