domingo, 23 de marzo de 2014

SORTIDA DE PRIMAVERA AULA DE NATURA "LA PUPUT"

2 comentarios:

  1. Vam veure àguiles , falcó pelegrí i un africà. També vam veure les urpes d'a-prop. M'ho vaig passar molt bé.
    Marc Carbó. Primer

    ResponderEliminar
  2. M'ho he passat molt bé he vist àguiles i falcons i m' agradat molt!!!!!!
    .Ainara primer

    ResponderEliminar