martes, 17 de marzo de 2015

EXPERIMENTS SOBRE EL COS HUMÀ

Avui, la Laia, el Pau i el Vieri ens han fet una sessió d'experiments sobre el cos humà:

  1. Hem intentat notar els batecs del nostre cos en calma i en moviment
  2. Hem parlat sobre la funció que fan les costelles
  3. Hem parlar sobre el canvi que fa la nostra respiració d'estat en calma i en moviment.
  4. Finalment ens han fet fer una reproducció de l'aparell respiratori amb elements de l'aula.
Aquí us deixem algunes imatges:
Posant-nos en marxa per sentir els nostres batecs



El Vieri mostrant el que faran ells amb els companys/es








Cal mirar que no surti aire per cap foradet
Així ens han quedat!


Aquí teniu als guanyadrs


No hay comentarios:

Publicar un comentario