Aquest trimestre, els projectes van units a un joc o a un experiment. La passada setmana la Marina i la Renee ens van presentar el seu joc sobre els
animals salvatges i la Caterina, el Chema i la Yaiza el seu sobre els
animals mamífers (gossos)
Aquí teniu algunes imatges
 |
| La Renee i la Marina presentant materials |
 |
| Els companys investigant sobre el joc |
 |
| El joc de la Caterina, el Chema i la Yaiza: busquem pistes pel pati |
 |
| Els guanyadors |
 |
| Compartim joc |
 |
| Relacionant imatges i noms |
No hay comentarios:
Publicar un comentario