miércoles, 11 de marzo de 2015

El Montseny Els Llamps

4 comentarios:

  1. El viatge va ser molt llarg, però val la pena perquè el Monseny es molt xulo!!! Hel·lena.

    ResponderEliminar
  2. Va ser molt i molt divertit. El viatge va ser molt llarg. El pantà era preciós!!! OSCAR.

    ResponderEliminar
  3. El viatge va ser molt divertit després vam anar al riu vam veure granotes. Sergi

    ResponderEliminar
  4. Vam anar al pantà de Santa Fe i pel cami ens vam trobar dos rastres, un de petxades i l'altre era d'un ocell caçat per una rapinyaire. Al final vam arribar al pantà i hi havia moltes granotes.ALBERT

    ResponderEliminar