M'ha agradat molt la cançó calendari la tardor. A tots nens i nenes de 1r i 2n li va agradat. Soc el dani.
M'ha agradat molt la cançó calendari la tardor. A tots nens i nenes de 1r i 2n li va agradat. Soc el dani.
ResponderEliminar