miércoles, 7 de octubre de 2015

Super trouper!

Els nens i les nenes de la classe de quart hem representat la cançó del grup ABBA "Super trouper" amb instruments de petita percussió.
Esperem que us agradi!



No hay comentarios:

Publicar un comentario