Eii! Ens ho vam passar super bé!! Teníem més jocs preparats, però aquest, el de les estàtues musicals, els hi va agradar tant, que van voler repetir! Gràcies i l'any vinent, més!:)
Eii! Ens ho vam passar super bé!! Teníem més jocs preparats, però aquest, el de les estàtues musicals, els hi va agradar tant, que van voler repetir! Gràcies i l'any vinent, més!:)
Eii! Ens ho vam passar super bé!! Teníem més jocs preparats, però aquest, el de les estàtues musicals, els hi va agradar tant, que van voler repetir! Gràcies i l'any vinent, més!:)
ResponderEliminarEii! Ens ho vam passar super bé!! Teníem més jocs preparats, però aquest, el de les estàtues musicals, els hi va agradar tant, que van voler repetir! Gràcies i l'any vinent, més!:)
ResponderEliminarEm va agradar molt el meu aniversari va ser molt divertit Clara.
ResponderEliminar