M'ha agradat molt la excursió i el que m'ha agradat és la Mireia fen la radio i després de esmorzar vam anar al parc i també ens van explicar coses de la televisió de Vilafranca.
Lo que més hem va agradar es quan vam anar a Vilafranca a la televisió. Marçal
M'agradaria haver anat. Espero que us ho hagueu passat molt bé. Miquel
M'ha agradat molt la excursió i el que m'ha agradat és la Mireia fen la radio i després de esmorzar vam anar al parc i també ens van explicar coses de la televisió de Vilafranca.
ResponderEliminarLo que més hem va agradar es quan vam anar a Vilafranca a la televisió. Marçal
ResponderEliminarM'agradaria haver anat. Espero que us ho hagueu passat molt bé. Miquel
ResponderEliminar