jueves, 5 de noviembre de 2015

Aquí teniu la cançó que hem cantat els nens i nenes de la classe de les crispetes!

9 comentarios:

  1. Hola soc el Tijs i m'ha agradat molt la cançó. Que xulo ha quedat.

    ResponderEliminar
  2. La cançó que més m´agrada de la tardor es el calendari de tardor. Soc el marçal.

    ResponderEliminar
  3. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  4. Quan penjarem la película de la final de motos gp? perque els meus pares tenen moltes ganes de vaurela!!!

    ResponderEliminar
  5. Hola Tijs i Marçal! M'alegro molt que us hagi agradat la cançó. Canteu molt bé!! :) fins una altra!

    ResponderEliminar