Hola soc el Tijs i m'ha agradat molt la cançó. Que xulo ha quedat.
La cançó que més m´agrada de la tardor es el calendari de tardor. Soc el marçal.
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Esteu fets uns artistes!! Bravo!!
Quan penjarem la película de la final de motos gp? perque els meus pares tenen moltes ganes de vaurela!!!
Perque jo tamve!!!
M'encanta la cançó! I ho feu molt bé!
Hola Tijs i Marçal! M'alegro molt que us hagi agradat la cançó. Canteu molt bé!! :) fins una altra!
Hola soc el Tijs i m'ha agradat molt la cançó. Que xulo ha quedat.
ResponderEliminarLa cançó que més m´agrada de la tardor es el calendari de tardor. Soc el marçal.
ResponderEliminarEste comentario ha sido eliminado por el autor.
ResponderEliminarEsteu fets uns artistes!! Bravo!!
ResponderEliminarQuan penjarem la película de la final de motos gp? perque els meus pares tenen moltes ganes de vaurela!!!
ResponderEliminarPerque jo tamve!!!
ResponderEliminarM'encanta la cançó! I ho feu molt bé!
ResponderEliminarM'encanta la cançó! I ho feu molt bé!
ResponderEliminarHola Tijs i Marçal! M'alegro molt que us hagi agradat la cançó. Canteu molt bé!! :) fins una altra!
ResponderEliminar