El viatge va ser molt llarg, però val la pena perquè el Monseny es molt xulo!!! Hel·lena.
Va ser molt i molt divertit. El viatge va ser molt llarg. El pantà era preciós!!! OSCAR.
El viatge va ser molt divertit després vam anar al riu vam veure granotes. Sergi
Vam anar al pantà de Santa Fe i pel cami ens vam trobar dos rastres, un de petxades i l'altre era d'un ocell caçat per una rapinyaire. Al final vam arribar al pantà i hi havia moltes granotes.ALBERT
El viatge va ser molt llarg, però val la pena perquè el Monseny es molt xulo!!! Hel·lena.
ResponderEliminarVa ser molt i molt divertit. El viatge va ser molt llarg. El pantà era preciós!!! OSCAR.
ResponderEliminarEl viatge va ser molt divertit després vam anar al riu vam veure granotes. Sergi
ResponderEliminarVam anar al pantà de Santa Fe i pel cami ens vam trobar dos rastres, un de petxades i l'altre era d'un ocell caçat per una rapinyaire. Al final vam arribar al pantà i hi havia moltes granotes.ALBERT
ResponderEliminar