lunes, 5 de octubre de 2015

ANIVERSARI CLARA


Durant el mes de setembre vam celebrar l'aniversari de la Clara!!!

3 comentarios:

  1. Eii! Ens ho vam passar super bé!! Teníem més jocs preparats, però aquest, el de les estàtues musicals, els hi va agradar tant, que van voler repetir! Gràcies i l'any vinent, més!:)

    ResponderEliminar
  2. Eii! Ens ho vam passar super bé!! Teníem més jocs preparats, però aquest, el de les estàtues musicals, els hi va agradar tant, que van voler repetir! Gràcies i l'any vinent, més!:)

    ResponderEliminar
  3. Em va agradar molt el meu aniversari va ser molt divertit Clara.

    ResponderEliminar