martes, 6 de octubre de 2015

SORTIDA TV VILAFRANCA









3 comentarios:

  1. M'ha agradat molt la excursió i el que m'ha agradat és la Mireia fen la radio i després de esmorzar vam anar al parc i també ens van explicar coses de la televisió de Vilafranca.

    ResponderEliminar
  2. Lo que més hem va agradar es quan vam anar a Vilafranca a la televisió. Marçal

    ResponderEliminar
  3. M'agradaria haver anat. Espero que us ho hagueu passat molt bé. Miquel

    ResponderEliminar